1. |
И отвещав Иисус, паки рече им в притчах, глаголя:
|
|
|
2. |
уподобися Царствие Небесное человеку царю, иже сотвори браки сыну своему
|
|
|
3. |
и посла рабы своя призвати званныя на браки: и не хотяху приити.
|
|
|
4. |
Паки посла ины рабы, глаголя: рцыте званным: се, обед мой уготовах, юнцы мои и упитанная исколена, и вся готова: приидите на браки.
|
|
|
5. |
Они же небрегше отидоша, ов убо на село свое, ов же на купли своя:
|
|
|
6. |
прочии же емше рабов его, досадиша им и убиша их.
|
|
|
7. |
И слышав царь той разгневася, и послав воя своя, погуби убийцы оны и град их зажже.
|
|
|
8. |
Тогда глагола рабом своим: брак убо готов есть, званнии же не быша достойни:
|
|
|
9. |
идите убо на исходища путий, и елицех аще обрящете, призовите на браки.
|
|
|
10. |
И изшедше раби они на распутия, собраша всех, елицех обретоша, злых же и добрых: и исполнися брак возлежащих.
|
|
|
11. |
Вшед же царь видети возлежащих, виде ту человека не оболчена во одеяние брачное,
|
|
|
12. |
и глагола ему: друже, како вшел еси семо не имый одеяния брачна? Он же умолча.
|
|
|
13. |
Тогда рече царь слугам: связавше ему руце и нозе, возмите его и вверзите во тму кромешнюю: ту будет плачь и скрежет зубом:
|
|
|
14. |
мнози бо суть звани, мало же избранных.
|
|
|
15. |
Тогда шедше фарисее, совет восприяша, яко да обольстят Его словом.
|
|
|
16. |
И посылают к Нему ученики своя со иродианы, глаголюще: Учителю, вемы, яко истинен еси, и пути Божию воистинну учиши, и нерадиши ни о комже: не зриши бо на лице человеком:
|
|
|
17. |
рцы убо нам, что Ти ся мнит? Достойно ли есть дати кинсон кесареви, или ни?
|
|
|
18. |
Разумев же Иисус лукавство их, рече: что Мя искушаете, лицемери?
|
|
|
19. |
Покажите Ми златицу кинсонную. Они же принесоша Ему пенязь.
|
|
|
20. |
И глагола им: чий образ сей и написание?
|
|
|
21. |
(И) глаголаша Ему: кесарев. Тогда глагола им: воздадите убо кесарева кесареви, и Божия Богови.
|
|
|
22. |
И слышавше дивишася: и оставльше Его отидоша.
|
|
|
23. |
В той день приступиша к Нему саддукее, иже глаголют не быти воскресению, и вопросиша Его,
|
|
|
24. |
глаголюще: Учителю, Моисей рече: аще кто умрет не имый чад, (да) поймет брат его жену его и воскресит семя брата своего:
|
|
|
25. |
беша же в нас седмь братия: и первый оженься умре, и не имый семене, остави жену свою брату своему:
|
|
|
26. |
такожде же и вторый, и третий, даже до седмаго:
|
|
|
27. |
последи же всех умре и жена:
|
|
|
28. |
в воскресение убо, котораго от седмих будет жена? Вси бо имеша ю.
|
|
|
29. |
Отвещав же Иисус рече им: прельщаетеся, не ведуще Писания, ни силы Божия:
|
|
|
30. |
в воскресение бо ни женятся, ни посягают, но яко Ангели Божии на небеси суть:
|
|
|
31. |
о воскресении же мертвых несте ли чли реченнаго вам Богом, глаголющим:
|
|
|
32. |
Аз есмь Бог Авраамов, и Бог Исааков, и Бог Иаковль? Несть Бог Бог мертвых, но (Бог) живых.
|
|
|
33. |
И слышавше народи дивляхуся о учении Его.
|
|
|
34. |
Фарисее же слышавше, яко посрами саддукеи, собрашася вкупе.
|
|
|
35. |
И вопроси един от них законоучитель, искушая Его и глаголя:
|
|
|
36. |
Учителю, кая заповедь болши (есть) в законе?
|
|
|
37. |
Иисус же рече ему: возлюбиши Господа Бога твоего всем сердцем твоим, и всею душею твоею, и всею мыслию твоею:
|
|
|
38. |
сия есть первая и болшая заповедь:
|
|
|
39. |
вторая же подобна ей: возлюбиши искренняго твоего яко сам себе:
|
|
|
40. |
в сию обою заповедию весь закон и пророцы висят.
|
|
|
41. |
Собравшымся же фарисеом, вопроси их Иисус,
|
|
|
42. |
глаголя: что вам мнится о Христе? Чий есть Сын? Глаголаша Ему: Давидов.
|
|
|
43. |
Глагола им: како убо Давид Духом Господа Его нарицает, глаголя:
|
|
|
44. |
рече Господь Господеви моему: седи одесную Мене, дондеже положу враги Твоя подножие ногама Твоима?
|
|
|
45. |
Аще убо Давид нарицает Его Господа, како сын ему есть?
|
|
|
46. |
И никтоже можаше отвещати Ему словесе: ниже смеяше кто от того дне вопросити Его ктому.
|
|
|